nlcsenfrdehuidltnorues

Wandelen in Thailand

50 zonder rand met jaartallen wit thumb

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Mijn eerste vakantie in Thailand was samen met partner een rondreis  door Thailand.
Daarvoor hadden we al een aantal swingersvakanties gehouden in resorts te St. Martin (St Maarten), Costa Rica, Frankrijk en Spanje.

Maar nu eens een reis om wat te zien van het land en ook te zien of al die verhalen van Thailand wel waar waren.

show We overnachten in Bangkok de eerste nacht en na de show met de groep besloten wij nog even in Patong te blijven hangen.
In een barretje gepoolbiljart en wat geflirt met de aanwezige dames.
Lady Som had een klik met ons, maar durfde het niet aan met een koppel mee te gaan. We namen later een andere mee, die ons beiden een prima massage gaf.

TukTukToen we de volgende avond wederom een bezoek aan het zelfde barretje brachten. Had Som al gehoord van haar collega, dat het goed was. Dus wilde ze graag met ons mee. We namen haar mee naar ons hotel.  Daar besloten we eerste nog een hapje te gaan eten.

Buiten hielden we een tuktuk aan (groentjes ) deze wist wel een restaurant waar we vis konden eten. Dus met ons drieën in de tuktuk, voor ons de eerste maal. Op een afgelegen plek werden we gebracht bij een mooi uitzien visrestaurant. Namen plaats bestelden onze gerechten en kregen een persoonlijke "slaaf" voor het inschenken van het bier.

LongstaartbotenOver het eten niets dan goed en de sfeer was prima, maar na de maaltijd moest er afgerekend worden. De rekening bedroeg 5000 Bath !!!   Ja de vis was per gram berekend. Maar goed het was te veel, maar ach we hadden wel goed gegeten.

We gingen naar buiten naar onze Tuktuk, die nog steeds stond te wachten. Daar kreeg Som te horen dat hij haar niet meenam, want hij reed alleen toeristen . Dus ook wij bedankten voor deze eer, want we begrepen wel dat we na weer een ver weg gelegen bestemming werden gebracht waar hij goede provisie van ontving.

Geen enkele Tuktuk wilde ons meenemen met ze drieën, dus de benenwagen. We hadden geluk even later konden we taximeter aan houden. En voor ongeveer 110 bath waren we netjes voor ons hotel gebracht .

Waar de massage kon beginnen, de massage liep wat uit en allemaal kwamen we aan ons trekken. Toen ik in de vroege uurtje Som na beneden bracht naar de taxi, nam ze innig kussend plaats in de taxi. Toen ze wegreed schoot me nog te binnen dat we haar helemaal nog niet betaald hadden.  Maar te laat.

Dus kreeg de volgende dag de taak mijn schuld te gaan vereffenen in haar bar.  Haar maar gelijk weer mee teruggenomen naar het hotel.  Een rit van bijna 1,5 uur die we vrijende op de achterbank hebben doorgebracht. De chauffeur keek regelmatig in zijn spiegel en genoot er ook van. De prijs van de rit was erg laag, dat weet ik wel, maar het plezier was  erg hoog.

Dus Som bleef de middag, avond en nacht bij ons en in de ochtend met haar ontbijten in de eetzaal. Je had de gezichten van onze mede rondreizigers moeten zien, dat we een meisje erbij hadden .

Hell fire passwandelenWe spraken met Som af als we weer terug kwamen van de rondreis, en we nog twee weken strandvakantie hadden  haar naar Pattaya te halen. Want de dag erop begonnen we aan onze reis naar de River Kwai en Chaing Mai

Onze rondreis door Thailand was mooi en we reden met enkele personenbusjes.  We hadden in begin wel enkele mensen, die vonden dat wij wat vrij waren met de meisjes . Soms hadden we er een bij ons bij het ontbijt. Maar vonden als het goed was geweest, dat er gewoon bij hoorden.

Na drie weken kwamen we vanuit Chiang Mai met de bus naar Pattaya, waar we eerst nog vier dagen strandvakantie zouden hebben. Wij hadden onze reis met 2 weken verlengd waar we nog een trekking in Umpfang zouden doen.

In de namiddag doken we de Walkingstreet in, dat was de eerste maal, wat een hoop meisjes, dat was heel wat meer dan we in Bangkok op Patong hadden getroffen. Echter de reis was erg vermoeid geweest voor mij vrouw, die vroeg of ik haar in het hotel wilde brengen dan kon ik verder wel alleen de plaats verkennen. Dan zouden we de volgende dag het wel samen doen.

Dus terug en kwam langs Massage Diamond een soapymassage . Naar binnen een van achter de ruiten uitgezocht en een heerlijke soapymassage compleet laten geven. Wandelde daarna de Angelwitch in, keek er naar de show. Toen er een leuke meid Pong naast me plaats nam .

Ik was gelijk weg van haar en ze vleide zich tegen me aan, ze had nummer 1. We dronken enkele drankjes en bekeken de show.  Ik vond hem erg leuk en mooi.  Een tijdje later kwam de Mamasan vragen of ik haar niet mee wilde nemen, want ze vond mijn leuk. Nu ik haar ook maar dacht als ik nu vannacht met een lady binnenkomt bij een vermoeide vrouw, dat wel eens anders zou kunnen uitpakken.

Dat vertelde had mamasan wel een oplossing een ST-kamer. Nu deze genomen en we hebben een geweldige stoeipartij gehad. Ik vertelde dat ik de avond terug zou komen, maar dan samen met mijn vrouw.

De volgende middag samen naar de Walkingstreet. Had haar verteld van mijn ervaringen van de vorige nacht.  We doken na een paar bierbarretje te hebben bezochten. Diamond Massage in. De dame van gisteren zat er, dus we nodigde haar uit om even bij ons te komen zitten. Lieten haar een tweede dame uitzoeken.  Voor een bodymassage met ons vieren. Terwijl ik in het bad zat gleden de twee dames als palingen over mijn vrouw heen een schitterende gezicht, waar alle drie schik in hadden .

Daarna was ik aan de beurt, moest me met het restant van tijd behelpen, maar we kwamen geheel tevreden van de kamer.

Nu naar de Angelwitch. Zie daar al die meiden staan, maar wie was nu ook weer Pong, die Thaise lijken allemaal op elkaar.  Zag ook het nummer niet, dus we genoten van de show. Toen plotseling naast mijn vrouw met glinsterende ogen zich Pong neerzette. Ze maakte direct kennis met mijn vrouw  haar ongedwongen met een kus.   Natuurlijk werd ik niet vergeten en we besloten haar dan ook later op de avond mee te nemen voor een rondje Walkingstreet en de kamer.  Ook nu weer afkeurende blikken van medereizigers , maar we hadden er sch..t aan.

NachtbusWe hielden haar drie dagen bij ons en zwommen in het zwembad en de zee. Waarna we aan onze trekking begonnen.   Eerst een lange rit vanaf Bangkok naar Sai Mot, waar we in de vroege ochtend uurtjes aankwamen.

bakkerOnze gids stond ons op te wachten er werd ontbeten met brood uit een steenoven op de straat. Er werd op de markt wat dingen inb geslagen. Het is wel een openbaring als je ziet wat er allemaal is Kakkerlakken, kip, kikkers in netjes.  Maar goed nadat alles gekocht was in de Pickup.

Een vier uur duurde rit met een tussenstop voordat we in Umpfhang aankwamen.

Daar stond de lunch al klaar en onze gids kwam ons vertellen als we zien hadden, dat we niet vannacht op het resort zouden blijven maar al in de middag met een rubberboot het oerwoud in trokken.Pickup 4 uren rijden

Dus wat later zitten we met de gids een hulp gids en een stuurman in de rubberboot en varen de rivier af.  RubberbootTegen de avond werd op een plaats ons bivak opgeslagen.

De gids bereidde een maaltijd, nadat hij eerst uit bamboe bekers had gesneden.   We hoorde allelei oerwoud geluiden. Hij vertelde dat het kikkers waren en zou er een aantal gaan vangen. Ze vetrokken op hun blote voeten, wilde mee, maar gaf het al snel op met al die rotsblokken.

In de ochtend had de gids keurig eieren gebakken met spek en toast op een takje geroosterd en er was zelfs Jus d’Orange . Hij had buiten wat wij hadden gezien al inkopen gedaan in de 7-11, maar deze zat in een jutte zak. koken in de rimboeNa dit ontbijt varen we nog een paar uurtjes, waarna we afscheid namen van onze stuurman het de boot en met rugzak de jungle in trokken,

mmaltijdEen vier uur durende wandeling een overnachting in tentjes, bij een boswachter terrein. We zijn niet de enigste. We zien dat de gidsen Vogelspinnen roosteren en ze opeten. We bedanken voor een hapje. De volgende dag verder we eindigen deze dag in een gehucht en slapen in een hut.

In de middag zwemmen we wat en zitten onder een waterval,  maken kennis met een olifant in het dorp.

Daarna bezoeken we oma van de gids, die in haar huis kerkdiensten draait. Ze zijn in het dorp bezig met het bouwen van een kerkje.  We bekijken hoe vier olifanten grote boomstammen uit het oerwoud het dorp in trekken. Besluiten 1000 bath te geven voor de bouw van de kerk. Karen familie

Nu bij het hele dorp wordt bij elkaar getrommeld om met ons op de foto te gaan en daar bij het 1000 bath briefje werd vertoond.Olifant

De volgend ochtend stond een olifant op ons te wachten en een rit van 4 uur op de rug van olifant boven op onze rugzakken. Heel wat anders dan in het mandje wat we daarvoor hadden gedaan. Berg op berg af soms door een riviertje. Tot we bij een brede rivier kwamen. Hier kon onze olifant niet door. De rugzakken werden over geladen op een grotere olifant en wij werden op een houten vlot

Van vier bamboestammen over de snelstromende rivier getrokken via een touw. Een hele belevenis, daarna een stukje naar de weg waar een pickup ons oppikte en ons weer na de bewoonde wereld bracht.  Een hele belevenis. bamboevlot

We hadden geluk het was feest in het dorp. We hadden wel trek in een biertje en namen op de grond plaats tussen allemaal Thaisen. Bestelde een grote bier, want vonden dat we dat na vier dagen jungle wel verdiend hadden.  Echter even later werden er twee grote kannen met bier gebracht, dus we deelde dat met onze omringende, terwijl we van iedereen hapje aangeboden kregen.  Er was zang en dans we genoten volop.  Keken naar Thaiboxing en daarna gingen we na een plek waar muziek werd gespeeld.

Een vijftal dames kwamen na ons toe en boden ons wat Thaise Whisky aan en er werd geproost.  Ze konden niet van de grote borsten van mijn vrouw afblijven.  Ook wij bestelde wat whisky 120 bath een fles, dus de stemming werd steeds gezelliger of mauwer (dronken).  Ik stond te tongen met een “lady” of “ladyboy”  weet het nog steeds niet maar dat we genoten was zeker.

Uiteindelijk liepen we terug naar onze kamer met ons tweeen. Daar aangekomen vertelde ze dat ze haar shag was vergeten. Ik zou dat wel even ophalen, want ik wou de kennismaking wel voortzetten. Echter aangekomen op het feestterrein bleek het afgelopen te zijn. Dronken de hele weg gebruikend, iedereen vriendelijk groetende ging ik terug naar ons resort.

Ik bedacht als ik dit zelfde in Rotterdam of Amsterdam had gedaan,  me niet veilig had gevoeld en nu iedereen ongedwongen midden in nacht gedag zei.

Pong op strandDe volgende dag weer terug naar Pattaya, onderweg besloten we toch maar niet Som uit Bangkok te laten overkomen. Maar ons gezelschap met Pong voort te zetten.  We hebben nog tien dagen met haar opgetrokken steeds weer haar voor een paar dagen Barfine betalen.

OntbijtWe waren beginners en dachten dat we het betalen van de barfin ook haar salaris betaalden . We gingen veel dingen doen, shows bezoeken duiken en zwemmen uit eten . We hadden met ons drieën veel plezier. Bij vertrek gaf ik haar onze nog overige bath om er maar iets voor te kopen.   Zo eindigden onze eerste vakantie in Thailand